9 Φεβ 2011

ΔΗΛΩΣΗ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ

Προς Προεδρείο

ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ

H συνέχιση και η κλιμάκωση της επίθεσης του γνωστού δημοσιογραφικού χαλκείου ενάντια στο πρόσωπο μου και στη Ομοσπονδία μας αποτελεί την πιο τρανή απόδειξη για την ακρίβεια των εκτιμήσεών μας: Ενόψει της επιβολής των σχεδίων που απεργάζονται σκοτεινά κέντρα σε βάρος της Επιχείρησης και των εργαζομένων, θα πρέπει με κάθε τρόπο και μέσο να εξουδετερωθεί η ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ το πιο ισχυρό και αξιόπιστο εμπόδιο ενάντια στα σχέδια αυτά. Είναι ολοφάνερη και από την άποψη αυτή η αξία της ενότητας, συσπείρωσης, συναντίληψης, ευθύνης και ομοψυχίας που πρέπει να επιδεικνύουν όλες οι πλευρές, παρατάξεις και στελέχη, μπροστά σε αυτό τον κίνδυνο.

Καμιά σκοπιμότητα στενοπαραταξιακό ή προσωπικό συμφέρον δεν επιτρέπεται να επικρατεί σε αυτές τις δύσκολες ώρες.

Τις εξηγήσεις και τα στοιχεία για τα ζητήματα, στα οποία «στηρίζεται» όλη η επιχείρηση λάσπης και συκοφαντίας εναντίον μου, τα παρέθεσα στη συνεδρίαση του ΔΣ της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ στις 3/2/2011.

Κάνω γνωστό σε όλους ότι σε όλη μου την μέχρι τώρα πορεία καμιά καταγγελία η μήνυση δεν έχει υποβληθεί για την ιδιωτική μου δράση παρά μόνο 36 μηνύσεις για την συνδικαλιστική μου δράση και τεσσάρων κακουργημάτων για αυτήν.

Η συνδικαλιστική μου δράση είχε σαν αποτέλεσμα να βρεθώ 5 χρόνια στη Λέρο με δυσμενή μετάθεση, ένα χρόνο στην Ερείκουσα (νησί 25 κατοίκων), μιας απόλυσης από την Επιχείρηση καθώς και μια σειρά άλλων διώξεων.

Διαβεβαιώνω και διακηρύσσω για μια ακόμη φορά, σε όλους τους τόνους ότι πρόκειται για ψεύδη ασύστολα και κατασκευασμένα με πλήρη αντιστροφή και διαστρέβλωση της πραγματικότητας και αυτό δεν αναιρείται ούτε από την θεατρική παράσταση της δήθεν καταδιωκόμενης γυναίκας, ούτε από τις καταγγελίες του πρώην συναδέλφου μου του οποίου η πορεία και η ιδιωτική του δράση είναι γνωστή και καταδικαστέα από όλους όσοι πραγματικά τον γνωρίζουν, που εμφάνισε ο γνωστός δημοσιογράφος, επιχειρώντας να μετριάσει τις εντυπώσεις, με το σιγοντάρισμα των διάφορων τύπων που στήνει κάθε φορά στις εκπομπές του.

Πέρα όμως από αυτό και προκειμένου :

* Να περιφρουρήσω την Ομοσπονδία μας και την ενότητά μας, καθώς και να μην επιτρέψω να διαιωνίζεται ένα θέμα που την αποπροσανατολίζει από τον κυρίαρχο στόχο της, την υπεράσπιση της ΔΕΗ και των εργαζομένων.
* Να διαφυλαχθεί το κύρος και η δυνατότητα αγωνιστικής, ταξικής παρέμβασης της παράταξής μου, της ΣΑΔ, καθώς και του πολιτικού φορέα με τον οποίο, συνδέεται η μεγάλη μάζα των μελών και στελεχών της και
* Να μπορέσω απερίσπαστος να οργανώσω την άμυνά μου και να προβώ στις δέουσες ενέργειες και δράσεις για την προάσπιση της συνδικαλιστικής μου υπόστασης και μακρόχρονης ιστορίας, καθώς και το κοινωνικό μου κύρος και αναφορά ως πολίτης αυτής της χώρας, στην οποία θέλω να πιστεύω δεν έχουν ακόμη επικρατήσει οι κάθε λογής Ζούγκλες,

αποφάσισα να απέχω από τα καθήκοντα του Οργανωτικού Γραμματέα της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ για ένα εύλογο χρονικό διάστημα.

Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι δεν θα παράσχω την βοήθειά μου όποτε η Ομοσπονδία με χρειαστεί, ούτε βέβαια ότι θα σταματήσω να βρίσκομαι όπως πάντα στην πρώτη γραμμή του αγώνα.

Ας είναι σίγουροι οι γνωστοί – άγνωστοι κύκλοι ότι τα σχέδια τους δεν θα περάσουν. Απ’ αυτή την στιγμή αρχίζει η δική μου δράση και θα πάρουν τις απαντήσεις που πρέπει και στους εργαζόμενους αλλά και στα δικαστήρια.

Συναδελφικά

Ρίζος Ρίζος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου