Ανακοινώθηκαν λοιπόν οι περιβόητες συγχωνεύσεις και καταργήσεις δημοτικών σχολείων, γυμνασίων, λυκείων και σχολείων τεχνικής εκπαίδευσης.
Το υπουργείο στοχεύει με αυτό τον τρόπο να εξοικονομήσει από τις δαπάνες, αλλά όπως και πολύ πρόσφατα επισήμως ανακοινώθηκε, οι λόγοι είναι επίσης παιδαγωγικοί. Σύμφωνα, δε, με τα στοιχεία της Κομισιόν, η χώρα μας καταλαμβάνει την τρίτη θέση από το τέλος, μεταξύ των μελών της ευρωζώνης με ποσοστό 21,3% μαθητών με χαμηλές επιδόσεις στην ικανότητα ανάγνωσης και γραφής.
Μετά τον οδυνηρό και καταστροφικό για την Ελληνική περιφέρεια Καλλικράτη, τις συνενώσεις των δήμων, σειρά έχουν τα σχολειά μας. Και μετά σειρά έχει τί? Αναρωτιέμαι.....
Αν θυμάμαι καλά, πριν από μερικούς μήνες, κάποιοι τοπικοί άρχοντες «διερρήγνυαν τα ιμάτιά τους» αποκλείοντας σχολικές συνενώσεις και καταργήσεις σχολείων στην περιοχή μας και προσέφεραν τα «πτώματά» τους για να διαβεί από πάνω τους ο σχολικός Καλλικράτης. Πόσο εύκολα, μετά την αθέτηση αυτής της υπόσχεσής τους, μετά την απόσυρση της προσφοράς τους, μετά τις βαρύγδουπες αυτές γραφικότητες και γελοιότητες, μπορούμε να τους εμπιστευτούμε το μέλλον μας και ακόμα περισσότερο το μέλλον των παιδιών μας? Καμία σοβαρότητα δυστυχώς δεν φαίνεται να χαρακτηρίζει τα λεγόμενα του ανδρός, καθιστώντας τον από αναποτελεσματικό και αφερέγγυο έως εξόχως επικίνδυνο εκεί ακριβώς που η γραφικότητα συναντά την τραγικότητα!
Η απορία που βασανίζει τη σκέψη μου όμως αδιάκοπα είναι το πρακτικό μέρος της πραγματικότητας που μοιραία ακολουθεί: πως θα μετακινούνται οι μαθητές στα σχολειά του γειτονικού δήμου (αφού πια τα χωριά δεν υπάρχουν)? Τί ώρα θα ξυπνάνε και τί ώρα θα επιστρέφουν στο σπίτι τους?
Γιατί μετά το πέρας των μαθημάτων να μη μπορούν να «κλέψουν» ένα απολαυστικό δεκάλεπτο για ένα γρήγορο παιχνίδισμα στο προαύλιο του σχολείου, γεμάτο γέλια, χαρές και χρώματα, αφού στη γωνία θα τους περιμένει το λεωφορείο ή το μισθωμένο ταξί να τους επιστρέψει στα σπίτια τους?
Μόνο μιά απάντηση βρίσκω....
Εμπρός ψυχροί εκτελεστές της εξουσίας να ανεβάσετε περισσότερο το ποσοστό των μαθητών με χαμηλές επιδόσεις!
Εμπρός να ακρωτηριάσετε μια ώρα γρηγορότερα το συναίσθημα των παιδιών μας!
Εμπρός γρήγορα να «παράγετε» περισσότερους δυστυχισμένους, αμόρφωτους, απαίδευτους Έλληνες! Γιατί με τέτοιες πρακτικές, μόνο σε τέτοιες πρωτιές μπορείτε να στοχεύετε!
Συγχαρητήρια λοιπόν, στην υπουργό παιδείας, στους συμβούλους της και στους τοπικούς άρχοντες που αποδέχονται και εφαρμόζουν αβίαστα τέτοιες αποφάσεις.
Η θλίψη μου είναι βαθύτατη και μαύρη κυρίες και κύριοι αρμόδιοι.....σαν τις ψυχές σας!!!!!!
Ευδοκία Ι. Σταμάτη
Το υπουργείο στοχεύει με αυτό τον τρόπο να εξοικονομήσει από τις δαπάνες, αλλά όπως και πολύ πρόσφατα επισήμως ανακοινώθηκε, οι λόγοι είναι επίσης παιδαγωγικοί. Σύμφωνα, δε, με τα στοιχεία της Κομισιόν, η χώρα μας καταλαμβάνει την τρίτη θέση από το τέλος, μεταξύ των μελών της ευρωζώνης με ποσοστό 21,3% μαθητών με χαμηλές επιδόσεις στην ικανότητα ανάγνωσης και γραφής.
Μετά τον οδυνηρό και καταστροφικό για την Ελληνική περιφέρεια Καλλικράτη, τις συνενώσεις των δήμων, σειρά έχουν τα σχολειά μας. Και μετά σειρά έχει τί? Αναρωτιέμαι.....
Αν θυμάμαι καλά, πριν από μερικούς μήνες, κάποιοι τοπικοί άρχοντες «διερρήγνυαν τα ιμάτιά τους» αποκλείοντας σχολικές συνενώσεις και καταργήσεις σχολείων στην περιοχή μας και προσέφεραν τα «πτώματά» τους για να διαβεί από πάνω τους ο σχολικός Καλλικράτης. Πόσο εύκολα, μετά την αθέτηση αυτής της υπόσχεσής τους, μετά την απόσυρση της προσφοράς τους, μετά τις βαρύγδουπες αυτές γραφικότητες και γελοιότητες, μπορούμε να τους εμπιστευτούμε το μέλλον μας και ακόμα περισσότερο το μέλλον των παιδιών μας? Καμία σοβαρότητα δυστυχώς δεν φαίνεται να χαρακτηρίζει τα λεγόμενα του ανδρός, καθιστώντας τον από αναποτελεσματικό και αφερέγγυο έως εξόχως επικίνδυνο εκεί ακριβώς που η γραφικότητα συναντά την τραγικότητα!
Η απορία που βασανίζει τη σκέψη μου όμως αδιάκοπα είναι το πρακτικό μέρος της πραγματικότητας που μοιραία ακολουθεί: πως θα μετακινούνται οι μαθητές στα σχολειά του γειτονικού δήμου (αφού πια τα χωριά δεν υπάρχουν)? Τί ώρα θα ξυπνάνε και τί ώρα θα επιστρέφουν στο σπίτι τους?
Γιατί μετά το πέρας των μαθημάτων να μη μπορούν να «κλέψουν» ένα απολαυστικό δεκάλεπτο για ένα γρήγορο παιχνίδισμα στο προαύλιο του σχολείου, γεμάτο γέλια, χαρές και χρώματα, αφού στη γωνία θα τους περιμένει το λεωφορείο ή το μισθωμένο ταξί να τους επιστρέψει στα σπίτια τους?
Μόνο μιά απάντηση βρίσκω....
Εμπρός ψυχροί εκτελεστές της εξουσίας να ανεβάσετε περισσότερο το ποσοστό των μαθητών με χαμηλές επιδόσεις!
Εμπρός να ακρωτηριάσετε μια ώρα γρηγορότερα το συναίσθημα των παιδιών μας!
Εμπρός γρήγορα να «παράγετε» περισσότερους δυστυχισμένους, αμόρφωτους, απαίδευτους Έλληνες! Γιατί με τέτοιες πρακτικές, μόνο σε τέτοιες πρωτιές μπορείτε να στοχεύετε!
Συγχαρητήρια λοιπόν, στην υπουργό παιδείας, στους συμβούλους της και στους τοπικούς άρχοντες που αποδέχονται και εφαρμόζουν αβίαστα τέτοιες αποφάσεις.
Η θλίψη μου είναι βαθύτατη και μαύρη κυρίες και κύριοι αρμόδιοι.....σαν τις ψυχές σας!!!!!!
Ευδοκία Ι. Σταμάτη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου